!!فوری ، فوری!!
تبليغات تبليغات

رده بندی جام جهانی

هلند هلند
3
برزیل
برزیل
0

فینال جام جهانی

ماریو گوتزه
آلمان آلمان
1
آرژانتین
آرژانتین
0
22:23 سینا خان

لازم به ذکر است به عرض شما بینندگان عزیز که از وب سایت ما دیدن می کنید برسانم این

وب سایت به علت به اتمام رسیدن بازی های جام جهانی تعطیل شده و از شما دعوت به همکاری

و دیدن از این وب :barsanews.loxblog.com یعنی وب جدید ما دعوت میشود.



نظرات شما عزیزان:

armin
ساعت12:49---25 تير 1393
سلام نویسنده میخواستی ؟ اگه قبول میکنی من نویسنده بشم
پاسخ:چرا که نه ولی باید قوانین رو رعایت کنی خوب قوانین : اولا این وب دیگه تعطیل شد کار ما دیگه روی این وبه barsanews.loxblog.com موضوع انتخاب کنی فونت هارو رعایت کنی یعنی اندازه 4 و خط Arial بعد اونجایی که نوشته « B » کلیک کنی بعد دو یا سه خط اول بزاری بعد کلید اینتر رو فشار بدی بعد با خط قرمز بنویسی « گزارش کامل در ادامه خبر » عکس هم بزاری اگه قبول داری بگو


مسعود
ساعت22:56---18 تير 1393
سلام.گفته بودی بنرت چیه.اگه می خوای بنرم رو ببینی برو تو وبم و ببینش .در ضمن نمیخوای نویسنده بشی؟منتظر جوابت هستم.
پاسخ:هیچی نمیخوام


تمام عيار
ساعت21:55---16 تير 1393
سلام
وبلاگ فوق العاده اي داري
اگر مايل به تبادل لينک و افزايش رتبه و بازديد هستي منو با عنوان وبسايت سرگرمي تفريحي لينک کن و روي بنر تبادل لينک که داخل سايتمونه کليک کن و در صفحه باز شده اسم سايت خودتو ثبت کن
رتبه الکساي کشوري ما در حال حاضر 10693 مي باشد .
با تشکر


مسعود
ساعت17:19---12 تير 1393
سلام. من خودم به نویسنده احتیاج دارم. اگه مایلی بیا.در ضمن اگه با تبادل بنر موافقی پیام بده.
پاسخ:بنر تو چیه؟ببینم


:-/
ساعت19:26---9 تير 1393

اگه با تبادل بنر موافقی خبر بده



احسان
ساعت11:19---8 تير 1393
سینا برچسپ بزن خواهش میکنم مثل من برچسپ بزنم وتصاویرت رو درست بذار همشون میپرن از تصاویر دیگه استفاده کن
پاسخ:باشه احسان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
ادامه خبر...